Konkurs „Interaktywny produkt IT”
#archiwum
W imieniu organizatorów V edycji ogólnopolskiego konkursu „Interaktywny produkt IT” kierowanego do uczniów szkół ponadgimnazjalnych zwracam się z uprzejmą prośbą o pomoc w jego popularyzacji. Konkurs realizowany jest pod patronatem Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji oraz Polskiego Towarzystwa Informatycznego.
Inicjatywa podjęta przez Akademię Morską w Szczecinie umożliwia młodzieży szkolnej zaprezentowanie swoich umiejętności z dziedziny szeroko pojętej informatyki. Laureaci konkursu oprócz prestiżu, uznania, atrakcyjnych nagród (łączna wartość nagród przekracza 10 000 zł) będą mieli zapewniony również kontakt z firmami, które nowe technologie tworzą na co dzień. Partnerem strategicznym konkursu jest firma BrightONE.
Dlaczego warto wspierać konkurs?
Korzyści dla szkoły:
• prestiż szkoły, z której będą wywodzić się laureaci konkursu;
• możliwość wykorzystania konkursu na rzecz szkoły (projekt może być wykonany na lekcjach informatyki, w trakcie zajęć koła informatycznego);
• realizacja celów statutowych;
• uznanie dla szkoły promującej nowe technologie i przyczyniającej się do rozwoju społeczeństwa informacyjnego.
Korzyści dla uczniów:
• możliwość zdobycia atrakcyjnych nagród (łączna wartość nagród przekracza 10 000 zł);
• możliwość uzyskania uprawnienia gwarantującego przyjęcie na kierunek studiów Informatyka prowadzony w Akademii Morskiej w Szczecinie poza konkursem wyników egzaminu maturalnego;
• zaprezentowanie swoich umiejętności przed szerszą publicznością;
• kontakt z firmami, które nowe technologie tworzą na co dzień, przyszłymi potencjalnymi pracodawcami;
• dobra zabawa.
Jak wesprzeć konkurs (ulotka w załączniku):
• umieścić informację nt. konkursu na stronie internetowej szkoły wraz z aktywnym linkiem www.informatyka.am.szczecin.pl/ipit/o-konkursie;
• opublikować informacje na fanpage szkoły;
• rozesłać informację nt. konkursu do uczniów za pośrednictwem systemu elektronicznego dziennika;
• umieścić informację nt. konkursu w gazetce szkolnej i innych formach komunikacji z uczniami;
• przekazać informację nt. konkursu poprzez nauczycieli informatyki oraz wychowawców.
Opublikowano 3 grudnia 2016