top1
top2

Puck 2012

Po raz trzeci w naszej szkole, w dniach 19.06-27.06 został zorganizowany obóz żeglarski w Pucku. Pomimo braku słonecznej pogody nikomu nie brakowało świetnego humoru. W pierwszy dzień pływalismy na tzw. „Puckach”, czyli pięcioosobowych jachtach zbudowanych specjalnie do żeglugi na wodach Zatoki Puckiej. Niestety, na wspomnianych jachtach udało się nam popływać jedynie dwa razy, gdyż silny wiatr i wysokie fale uniemożliwiły dalszą żeglugę. Podczas reszty pobytu pływaliśmy głównie na łodziach typu Drużyna, które są przystosowane do rejsów w trudnych warunkach. Zostaliśmy podzieleni na dwie załogi, i już po pierwszym rejsie bardzo się zgraliśmy i dobrze sobie radziliśmy, nawet w trudnych warunkach. Podczas pobytu zorganizowano dwa ogniska. Na jednym z nich odbył się konkurs piosenki oraz dialogu w jezyku kaszubskim. Utwory muzyczne wykonywaliśmy w naszych „jachtowych” drużynach .Uważam ze oba zespoły zaprezentowały sie z jak najlepszej strony i szanse były bardzo wyrównane. Wybraliśmy się także na kręgle, gdzie odbyły się małe zawody. Odwiedziliśmy także miejscowe muzea, o których można by pisać godzinami. Podsumowując, wyjazd był bardzo udany, i dostarczył nam wielu ciekawych wrazeń. Mam nadzieję, że za rok również odbędzie się podobna wyprawa, i zachęcam wszystkich do skorzystania z takiej formy wypoczynku. (Ida Linnert, kl. 2a)